diarry

rry の日記です。

【歌詞和訳】Warpaint - New Song

Warpaint の New Song という曲が好きです。 特にこの PV がイイ。 好きすぎて和訳してみました。

歌詞

"New Song"

You come along, you come along And wash away the rain You are the sun, you are the sun That leads me babe, to where I belong Where I come from Because of you, I know where I belong

You're a new song You're a new song baby You're a new song to me You're a new song You're a new song baby You're a new song to me

I was, I was, I wasn't wrong To think, to think that it was wrong for me I want, I want it, I want it all I want, I want, I want it all so sweet You got the moves, you got the moves You got the moves, bang bang baby You got the moves, you got the moves

I have never felt this strong Dancing to you all night long

You're a new song You're a new song baby You're a new song to me You're a new song You're a new song baby You're a new song to me

You're a new song You're a new song baby You're a new song to me You're a new song You're a new song baby You're a new song to me

Dancing to you all night long Dancing to you all night long (you're a new song baby) Dancing to you all night long (you're a new song to me)

You're a new song You're a new song baby You're a new song to me You're a new song You're a new song baby You're a new song to me

AZLyrics より引用 https://www.azlyrics.com/lyrics/warpaint/newsong.html

和訳

あなたが来る あなたが来るの 洗い流す雨とともに

あなたは太陽 太陽よ 私に元気をくれる 居場所はどこ

私はどこから来たのだろう あなたのおかげで、私は居場所を得たの

あなたは新しい歌 あなたは新しい歌よ ねぇ あなたは私にとって新しい歌なの

私は、私はそう、間違っていた 思うのだけれど、それは私には間違ったことだったの

ほしい、私は全てがほしいよ 私はその全てをとっても甘いものにしたい

あなたは動いてる あなたは動きを持ってる あなたは動いてるのよ、どんどんと あなたは動いてる…

これほど力強さを感じたことはないわ あなたと一晩中踊っていたいの

あなたは新しい歌 あなたは新しい歌よ ねぇ あなたは私にとって新しい歌なの

あなたと一晩中踊っていたいの

あなたは新しい歌 あなたは新しい歌よ ねぇ あなたは私にとって新しい歌なの

感想

ベースで弾きたいわー